söndag, december 31, 2006

06-07

Inatt smäller det. Nytt år med stora förändringar. Skolan slutar, jag måste skaffa mig ett jobb och jag vill ut och se världen. 2006 har varit bra, mycket bra! Spanien i sommras är en av höjdarna, såklart. Hela sommaren var rätt alkoholiserad faktiskt, om man ser tillbaka på det såhär i efterhand. Många krogbesök under hela året, men no more falsklegg efter 23/11. Tack Sofia för alla lån! Mycket övningskörning på höstkanten men ännu inget körkort. Uppkörningen bokad inför starten av 2007, ah! Counting crows, Matchbox 20 och Sister hazel har gått varma i musikväg iår. Årets kommentar måste fan vara när jag utbrast: "Men hur ska du få ner t-shirten i skrivaren?" 2007 ska som sagt bli ett år med förändringar, jag ska ta tag i allt jag inte orkat men att lova saker. Det funkar inte, "Det funkar inte så lilla gumman".

Inga kommentarer: