onsdag, december 20, 2006

Tänd ett hus och låt det brinna

Idag har jag fått sovmorgon för första gången på 2 veckor. Jag kände mig piggare än nån'sin på matten och jag blev glad eftersom jag var den ända som hade ett program inlagt i miniräknaren som man behövde för att räkna ut någonting i e-kursen. Jag ligger förresten ca 1/4 back i e-kursen. Det suger att jag kommer behöva göra det under jullovet. Idag skulle jag ha haft psykologiprov, min lärare var sjuk. Tur att jag inte hade pluggat till det. Efter skolan knallade jag med Lisa till stan. Julklappsshopping. Jobbigt och varmt! Fixade lite impulsköp i alla fall. Det känns bra.
Ikväll är det mycket möjligt att vi ska ut på étage som hela resten av petri och borgar (utom 1:orna) som ska på sitt 16+ disco. Tihi. Ja, det känns jävligt bra att vara 18! Måste bara få Johan att skjutsa mig till Sara så jag kan returnera hennes tröja och plattång som har legat här hemma i ca 1,5 vecka. Förövrigt har jag varit otroligt förvirrad och trögtänkt idag. Jag fällde en dum kommentar om brickorna i skolan och någon annan som Lisa sa var det dummaste jag sagt i hela mitt liv, men det kommer jag inte ihåg. Ja, I'll live och det här jullovet kommer bli otroligt bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

aa du en dag, när du är mogen nog, så får du ocksp göra det samtalet