söndag, december 10, 2006

Someday they'll find your small town world on a big town avenue

Igår gick jag runt i pyjamas till klockan 4. Då tog jag intitiativ och röjde efter fredagens äventyr. Johan hjälpte till genom att spela dator, tack! En timma och två fulla diskmaskiner senar var jag färdig så vi körde och handlade thaimat. Kvällen spenderades bölande framför "Moulin rouge". "Come what may, I will love you until my dying day" och sen dör hon.
Imorse skuttade jag upp halv 9 för att dammsuga. Jag hatar ljudet av dammsugaren "buuyyyyyschhhhhhhhh" -hello huvudvärk! Klockan 10 kom Maggan och jag hade pianolektion som gick katastrofalt dåligt.
Nu finns det ingen återvändo längre. Jag måste plugga, det går inte att dra sig ur det längre. 3 uppkommande prov nästa vecka och ett inlämningsarbete. Ahrg!

Inga kommentarer: