tisdag, december 19, 2006

I think I'm fading away

"I miss talking all night long with you"
.
Imorse var det om möjligt ännu jobbigare att stiga upp. Cyklade till skolan för en gångs skull och jag har glömt hur skönt det kan vara. Speciellt när man har ipoden i öronen, livsfarligt, men mysigt. Första lektionen var engelska men eftersom vi redan skrivit provet så behövde vi som bara gått cae-kursen inte lyssna på när engelska c'arna skulle läsa en bok. Jag och Lena satte oss utanför biblioteket på tredjevåningen och förhörde varandra på religionen. Jag insåg att jag var körd när jag sa "Mohammed" istället för "Buddha" för tredje gången. Sedan gav vi upp och läste om killar som fejkade orgasmer i "piraja"(skolans gratistidning?) istället. Efter ett tag kom Sofia och Lisa, sen hade vi fysik. Thomas är kär i powerpoint och hade en presentation men jag klagade inte för vi fick sluta 20 minuter tidigare. Till lunch idag var det bajs, nej jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag åt till lunch, det känns lite jobbigt. Samhällslektionen var lika dryg som vanlig. Egentligen kändes hela dagen som ett evigt väntande på avrättningen. Efter samhällslektionen försvann Lisa och Nalan,och Sofia la patiens med sig själv. Så jag fick helt enkelt leka med Joel, Christoffer och Viktor. Sedan var det dags för avrättning, fast jag överlevde. Provet var inte katastrofalt svårt och jag kände att okej, det kan ha gått vägen.
.
Nu är jag bara otroligt slut. Dessutom är jag förvirrad och nervös för allting + att vi har det svinkallt i hela huset utom i mitt rum där jag brassar på mitt element på max. Mamma tycker att jag har det för varmt, icke! Nån'stans måste det få vara behagligt, allt annat är ändå så jävla kallt.

Inga kommentarer: