torsdag, december 21, 2006

You taste like honey, honey

Jullov! Jag har aldrig förtjänat ett lov så mycket som det här lovet. 3:an har varit betydligt jobbigare hittills än vad jag kunnat föreställa mig. Jag trodde att man gick runt och hade håltimma hela dagen och bara lekte utan några som helst prov. Tänk så fel man kan ha och trots att jag fått motsatsen bevisad är jag fortfarande övertygad om att nästa termin kommer bli slapp. "Qui vivra verra" (den som lever får se).
.
Idag var det avslutning. Jag och Lisa har sovit ca 3 timmar inatt. Något möra när vi kom till skolan imorse. Nalan såg måttligt berusad ut och Sofia skulle behöva 700 liter visine "för trötta ögon". Mentor-Tina hade förberett lekar och tröga som vi var fattade vi 0 men ändå. Avlutningen var som vanligt. Kören skämde ut sig och Mattias klämde på rejält när han sjöng "Nu tändas tusen juleljus" i falsett på allsången. Efter avslutningen handlade jag och Sofia julklappar. Jag är verkligen sämst på att handla julklappar. Det slutar alltid med att jag handlar till mig själv. Om 1 timma har jag körlektion, jag är trött men kan inte sova nu, då kommer jag aldrig upp sen.
.
C ya don't wanna B ya!

1 kommentar:

Anonym sa...

Puss.