lördag, december 16, 2006

Sen du var här har tiden tickat fort

Igår kollade vi på Spexorcisten, hyfsat underhållande emellanåt men mestadels "dö-tid" som Lisa så fint uttryckte det. Ruskigt bra imitation av Assargård dock! Därefter bussade jag och Malin till Emil och kikade på Omen. (Tror jag). BD, Ekan, Chrisse och Fredde var också där. Jag tyckte filmen var spännande i ca 45 minuter sedan somnade jag. Vid halv 2 var den slut, jag vaknade och Fredrik skjutsade hem alla, yeah! Man ska snika på dom med körkort medan man kan. Imorse vaknade jag kvart över 9. Sista pianolektionen för terminen. Jag hade inte övat och jag var grymt okonsentrerad. Ja, läste därefter teori och pausade om vartannat. Bytte om, åkte till Farmodern, åt, blev skjutsad av kusinen till Mathilda. Lekte på förfesten. Gick hem när några andra skulle dra ut. Imorgon är min sista pluggdag. (Om man inte räknar med måndag och tisdag såklart!) Nu är jag bara otroligt trött och längtar efter min säng men först ska jag poppa popcorn och titta på första avsnitten av OC. Godnatt!

Inga kommentarer: