måndag, januari 01, 2007

...and a happy new year!

Igår skålade vi in det nya året. Började dagen med att prata med Lisa och panik-klä på mig eftersom Ragna stod i dörren. Därefter var det "jakten på de försvunna partyhattarna". Ner på konsum och hittade kungakronor. Efter fixande och pimpande begav vi oss till Bethina där vi käkade i massor. Bethinas glesa gran äger allt! Folk strömmade in, vår dricka försvann och sedan drog vi vidare till Sebbe i viksjö. Träffade söta 91:or på stationen. Laaamm, BÄÄ! (haha) tittade på farliga raketer och körde guitar hero. Ragna tokägde! Sen blev det kaos och Bethina försvann och Ragna fick en flisa på tanden. De flesta blev utslängda. Jag försökte hjälpa till och städa men det fick jag inte? Jag menar; what was up with that?! Fick dammsuga i typ 2 sekunder. Jippie! Sen hade någon snott en mobil, snorhorigt! Utredningen började och ringa runt och fixa. Löste det sig? Sedan drog vi till John där vi tittade på film. Nattfilm+Jenny=Sova. Det var skönt. Vid halv 6 begav vi oss hemmåt...
Imorse vaknade jag klockan 11, sjukt illamående. Jobbigt läge! Att somna om var en omöjlighet så jag gick upp och kollade på "höjdpunkter från vm-06" igen. 2007, woho!

Inga kommentarer: