söndag, december 03, 2006

Söndag is the shit

Det här snodde jag av Ragna, trodde ni ville veta:

Berätta tre saker som människor kanske inte vet om dig?
Jag dagdrömmer, jag smyggillar dansk musik och jag hatar sparris.


Beskriv dig själv med tre ord?
Glad, snäll och lat

Värsta känslan?
Misslyckande

Bästa känslan?
Gapskratt

Har du någon dold talang?
Jag är jävligt skillad på danska egentligen, jag visar inte det öppet dock.

Har du någon fobi?
Frigolit

När köpte du något åt dig själv sist?
Igår.

Vilken är din bästa egenskap?
Glädjen jag utstrålar (öhum)

O dina sämsta?
Misstänksamhet, beslutsångest, latheten, lite för pratglad ibland.

3 saker du alltid har med dig?
Mobil, pengar och nycklar

3 saker som irriterar mej:
Att det står "mej" och inte "mig" i meningen ovan. Gnällmånsar och Din mamma

Vad är ditt mest använda uttryck?
"Like" i alla fall på muntliga cae. Fan för det!

Vilken egenskap är viktig hos andra människor?
Humor och ödmjukhet

Inga kommentarer: