torsdag, december 14, 2006

You're just one more hand me down

Idag ringde väckarklockan halv 7. Jag stängde av och blundade. Kvart över 7 vaknade jag i panik. Kvart i 8 var jag klar och mamma skjutsade mig till skolan. Science lektionen var...lång. Ppp (powerpoint presentationer) är extremt sömnframkallande. Därefter hade vi svenska och jag höll tal. Det gick bra. Jag kunde det inte helt utantill men jag behövde inte stå och leta i texten efter vad jag skulle säga. Så det kändes fint! Sen hade vi fysiktest, jag kunde ingenting. Thomas sa till och med "Alltså Jenny" och jag skämdes. På matten hade jag glömt min bok så jag lyssnade på min ipod och tittade på genomgången istället. Sen snodde jag Gustens bok eftersom han ändå inte använde den. Sista lektionen var engelska. Det var slappt, eftersom cae-kursen i stort sett är över så satt vi och debatterade. Helt OK eftersom vi fick sluta 40 minuter tidigare. Efter skolan rusade jag till körskolan. Där satt Christoffer så vi gjorde lite tester och skrattade åt de korkade frågorna.
"Nu ska jag bara rita lite här"
-Mer internt än så blir det knappast.
Kvart i 5 hade jag körlektion igen. Runt i stan, enkelriktade gator, motorväg, rondeller och hela köret. Det går bra.
"Regnar det?"
"Nej, det är nog bara lite smuts"
"Ja, nu började det falla lite mer smuts från himlen"
Jag är bara nervös för teorin.
Klockan halv 7 var jag på min lillebrors skola och kollade på julspel. Nice med lussebullar.
Hemma vid halv 9, åt middag.
Nu ska jag börja på danskuppgiften som ska vara inlämnad imorgon!
Puss

Inga kommentarer: