söndag, december 17, 2006

Don't let your life pass you by

Idag är jag trött, trött och kall. Det är minusgrader i mitt rum men mamma klagar på att jag har det varmt. Jävla norrlänning säger jag bara. Igår skar jag upp min tumme på julstjärnan i mitt fönster så nu kan man dela fingeravtrycket i två halvor, det är rätt fräckt men känns hyfsat obehagligt. Imorse hade mina bröder simtävling och mamma tvingade mig att kolla på. Jag läste återstående sidor av teoriboken medan jag väntade på deras tur. Silver till båda, duktiga små pojkar. Anton skulle väl ha kunnat klämma på lite bättre om inte Alex fått honom att stanna och undra vad han gjorde för fel. Jävla gubbe! Nu har jag kultryck och hastigheter kvar att trycka in. Sen borde jag klara den där teorin!
C'YA DON'T WANNA BE YA'!

2 kommentarer:

Anonym sa...

den e liksom "I hennes skor bra" fast lite bättre haha :P

Anonym sa...

SVÄR ITNE! fan det där har ja glömt, så det kan ja inte ångra hahah :P vem va han nu igen?