tisdag, december 26, 2006

Jag är fri och tar allting förgivet

En liten resumé av juldagen:
Jag vaknade runt 12 av att mamma väckte mig och Alex spelade hans (tydligen) nya favoritlåt på högsta volym. Därefter masade jag mig till datorn och sedan ner för att äta brunch bestående av gårdagens julmat. (ew?) Johan anslöt. Sedan segade jag mig hela dagen till kusinerna från Trollhättan kom. Eva har det tydligen bra i London och massa kusiner(läs Jacob, Michael & Eva) bor fan där nu. Man kanske borde ansluta efter studenten? Ja, i alla fall, efter det bussade jag ut till Västra hamnen och hem till Linus flickvän. Där förfestade vi, nästan hela spaniengänget, och sedan drog vi ut och busade på stan. För tio minuter sen väckte mamma mig och berättade att Johan kommit intrillande vid 5 och därefter sovit, sittandes, på toaletten i två timmar. Skills Bro'!

Idag:
  1. Packa
  2. Barnvakta
  3. Packa
  4. Bli kvitt huvudvärken som kommer när som
  5. Packa
  6. Packa

Inga kommentarer: