måndag, oktober 01, 2007

You know where I'll be found - when I come around

Ja, jag lever. Jag har varit duktig och sökt jobb, ganska många till och med. Dock är det segt, folk har helganställningar men det duger dessvärre inte. I fredags var vi ute i Jakan. Det var kö till pg (eh?) så vi gick till villan. Bethina blev sedan nekad att gå in på MP sen när hon skulle ta ut pengar åt bankomaten upp hennes kort så hon gick hem. Vi andra gick in på MP, där spelade Andrés och han var inte så bra.
På lördagen var det bakfylla och Kista som gällde. Kom iväg relativt sent, överlevde på apelsinMer. På kvällen var vi på det igen, käkade med Linda. Sen kom Bethina och Linda till mig; fyllekalaset började. "Asså, man vet typ inte när man är lycklig förrän efteråt, asså typ nu. Nu har jag astrevligt." Haha. Sedan tog vi tåget in till stan. Träffade på Nisse och hans kompisar, drack lite mer vin. Gick till nånstans - Linda och Bethina skämmer ut sig. Jag hånskrattar, jag skämmer ut mig. Dom hånskrattar. Allt som allt var det kul och jag avslutade med en cheeseburgare, utekvällarna i sitt ursprungsläge håller på att komma tillbaka. Välkomna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi kan väl vänta tills imorgon?