fredag, oktober 19, 2007

I don't know if I've ever been good enough

Jag har gått min promenad. Det var svinkallt, nästan vinter och jag ångrade att jag inte tagit mössa. Danmark var kvar i alla fall och det var härligt. Dessutom hade jag laddat min ipod med lite fräsch musik.
När jag kom hemgick jag runt i huset. Plötsligt känner jag att min fot är typ, fuktig. Det har börjat spontanblöda från min fot. Jag fattar fortfarande inte varför men lilltån hade fått ett jack på ytterkanten och det flödade blod, ut ur tån. Dessutom hade det blivit spår efter mig i huset så man kunde se hur jag gått. In i köket, stannat och läst nått, vidare in i hallen igen, speglat mig. Ja osv. När jag stod i duschen och spolade av blodet händer det igen. "Here it goes again" drar igång. Jag blir lite irriterad och kollar på displayen. 08...Jaha, nu smäller det tänker jag och svarar. Det är ytterligare en dansk, som undrar om jag har några frågor angående jobbet eftersom jag inte fått prata med någon som verkligen jobbar där utan bara den som anställer folk. Oförberedd som jag är får jag spontan-hitta på några frågor. (Jag står fortfarande i badrummet med endast en strumpa som jag dessutom lyckats blöta ner då jag snubblat runt i nervositeten) Hur som helst, jag börjar digga att snacka danska i telefonen. Jag hoppas på ett positivt svar på måndag och jag hoppas att cdon släpper mig.

Inga kommentarer: