onsdag, oktober 17, 2007

I'll believe you when everything you say don't turn out wrong

Ragna ligger inne med tidsfördriv.

Hur svarar du i hemtelefonen?
"Hej, det är Jenny" eventuellt varianten, om jag känner för att spaca till det lite "Hallå, det är Jenny". Om det är till mig svarar jag "Ja hallå" eller "Hoooola!"
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Det beror på vem som ringer. "Babdullah" har jag kört med på senare dagar.
Ringer det mycket till dig?
Ibland, ofta samtidigt.
Ringer du mycket?
Ja, jag antar det om jag kollar på telefonräkningen.
Vem ringde du senast?
Joel
Hur mycket pengar har du?
Ja, inte fullt så mycket som jag brukade. Mer 25:e, det är najs.
Senast kramat och när?
Mamma, igår.
Antal timmar sömn inatt?
7, typ.
Sov du ensam?
Ja
Vem sov du hos senast?
Binda Särsson
Vem sov hos dig senast?
Ehrm, jadu.
Vem vet mest om dig?
Det vet jag faktiskt inte, jag vet rätt mycket själv.
Vem vet du mest om?
Troligtvis mig själv. Jag brukade veta rätt mycket om Lisa men nu har ju hon flytt fältet så jag kan inte ha lite stor koll längre.
Vad ser du fram emot?
Grey's Anatomy och att jag ska sova. Sen ser jag fram emot att det ska bli jul och snö.
Vad vill du ha just nu?
Semester
Vem hånar du?

Det beror på situationen. Ingen just nu.
Vem längtar du mest efter?
Nu vill alla att jag ska säga deras namn, men jag längtar lite efter Lisa.
Vem vill du helst slippa?
Preben Nielsen, enough said.
Vem stör du dig på?
Kunder i allmänhet, men dom är roliga...ibland.
Vem vill du sova bredvid inatt?
Mig själv och bre ut mig som fan.
Vilken buss åker du oftast?
32:an, Bajsbussen som typ aldrig går, nu har dom stängt av hållplatsen vid jobbet också så jag får gå aslångt.
Vilken årstid är det nu?
Höst.
Anser du dig själv snygg?
Mjao, ibland. Sen beror det ju på vem man jämför med.
Har du varit kär?
Mjä, alltså.
Är du kär nu?
Nej.
Är du en bra partner?
Haha, såklart.
Har någon varit otrogen mot dig?
Inte direkt.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Den här frågan vill inte jag besvara, "wasn't me". Nej men jag visste faktiskt inte.
Har du varit otrogen?
Nej.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Jag trodde inte jag raggade alls men har tydligen fel då jag fått höra annat. Äsch, jag är flörtig av mig.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja.
Vad åt du senast?
Ett äpple.
Är du polare med grannarna?
Inte direkt. Mamma och Alex är, jag är mer...neutral.
Har du varit på ett party?
Vad är det? Jag är nykterist, jag gör bara dumheter när jag är full.
Har du varit utomlands?
Javisst, I even enjoyed it!
Var är dina syskon just nu?
Mina småbröder sitter och spelar wow. Vad annars? Johan vet jag inte, han jobbar väl antar jag.
Vilken tid gick du upp imorse?
Kvart över sju.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov.
Vad är det första du gör på morgonen?
Blundar och funderar på om det är värt att vara sjuk.
Vad ska du göra efter det här?
Klinka piano tänkte jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

aaah din bajs...alla ville att du skulle skriva deras namn pa en person du saknade nu, sa skrev du Mitt..du ska veta hur glad jag ar:D du har gjort min dag! mmm perfekt, jag saknar dig en massa:(:( jag saknar Oss, pusspuss!