torsdag, oktober 25, 2007

Ring om du vill, hälsa dom jag känner och håll blicken kvar i skyn

Imorgon är det min sista arbetsdag på CDON.COM, i alla fall för den här gången. Varje morgon efter sommaren har jag zombie-aktigt glidit in runt nio för att gäspa och blinka frenetiskt första timmen framför datorn. Imorgon tänker jag göra en surprice, chockera allt och alla och komma in klockan åtta. Det är en utmaning. Efter jobbet är det after work som gäller, vi sticker 17:00 och hamnar troligtvis på Ölcaféet först, därefter vet jag inte. Sofia ansluter i alla fall så smårningom, kanske Nalan också. Därefter kanske vi träffar Joel och dom på lillatorg. Det är min "last night in town" på ett tag och alla är välkomna att hänga på, det är bara att slå en signal om ni undrar vart vi befinner oss.

Inga kommentarer: