söndag, oktober 21, 2007

Here comes the sun

Jag fick just ett e-mail från Lunarstorm om att jag varit inaktiv ett längre tag och att någon saknade mig. Jag surfade in och hittade 20 frågor, men det kändes så meningslöst att svara där eftersom jag inte känner någon som är aktiv användare av Lunarstorm längre. Därför kommer svaren här:

1. Värsta känslan?
Besvikelse
2. Bästa känslan?
Asgarv
3. Din första tanke när du vaknar?
Det beror helt på om det är helg eller vardag. Oftast; god natt.
4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Ok Go - Here it goes again
5. Har du någonsin varit kär?
Tveksamt på det egentligen.
6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Lila färg och inga tavlor längre, jag borde måla.
7. Vad har du under sängen?
Ingenting hoppas jag.
8. Ser på?
Grey's Anatomy och Desperate Housewives är de serier jag måste se. Annars är Seinfeld och andra random tv-serier bra tidsfördriv.
9. Lyssnar på?
Se; last.fm för vidare information.
10. Skriv nått smart!
nått smart!
11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Uh, svårt. Min mormor tror jag, hon verkade vara en cool kvinna.
12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
"Haha vad ska jag göra då? Dom är ju fruktansvärda :p Om det inte vore för dig hade jag nog blivit galen ;) Puss puss"
13. Vad vill du bli när du blir stor?
Industriell designer eller finsmakare. Möjligtvis sängprovare eller psykolog också.
14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Glad och snäll, jävligt envis och sen vet jag inte. Ni är välkomna att lämna det i kommentarerna.
15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Oj, hej och hå. Jag återkommer med det här.
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Gång, det är en jävligt underskattad sport.
17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Ögonbryn. Eller naglar.
18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Allt som batman, han är min idol.
19. Vad är du beroende av?
Facebook :D och min mobil - jag känner mig handikappad utan den. Troligtvis en hel del annat också som jag inte tänkt på i detta ögonblick.
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Mamma

Inga kommentarer: