lördag, oktober 27, 2007

If I should become a stranger - it would make me more than sad

Igår var jag kalasfull. Efter jobbet knallade vi till Ölcaféet och drack öl. Ganska mycket öl tillslut och cider. Så mycket att jag gick med på att göra armhävningar, fan. Sofia anslöt ett tag och sen började jag entra stadiet sinnesförrvirring. När vi gick därifrån cyklade jag på Noels cykel. Vi drog till stället jag alltid undrat vad fan det är förnått och dansade. Jag gjorde nästan "en Linda":
"Du vet att det är 20 här va?"
"Men...det är ju min sista kväll!"
Jag taxiade hem. Jag vet inte när och jag hade inga pengar så jag fick gå in och fynda i huset när jag väl var hemma. Sen satte jag mig i köket och åt chips med dipp.
Efter det vet jag inte riktigt vad som skedde. Jag vaknade imorse smått panikslagen, eftersom jag trodde jag fortfarande var i köket, av att mamma frågade om jag hade det trevligt. Sminket var borta och allt, jag är bättre än jag tror.
Nu ska jag äta, äta, äta hela dagen. Var 6 dag ska man ju smälla i sig mat för att lura förbränningen. I alla fall om man är elitidrottare. Men vadå, jag gjorde 4 armhävningar igår.

Inga kommentarer: