fredag, oktober 05, 2007

If you don't care - then I don't care

Lisas mamma fixar jobb till mig i London, det är sött tycker jag. I alla fall, när Mamma-Lotta ringde precis frågade hon om jag hade sett den fina bilden på mig i Lisas resedagbok. Jag gick genast in och spanade. Fin vet jag inte om den var direkt. Snarare lite gullig, charmig eller möjligvis kan jag sträcka mig så långt som till kul, men inte fin. Där går gränsen. Bilden är tagen när Lisa var hemma hos mig sista kvällen innan jag smet iväg till Turkiet. Det är 1 månad och 4 dagar sedan. Nu är jag segast i hela universum. Ikväll ska jag barnvakta och imorgon blir det att sova ut. Sen ska jag eventuellt klippa mig i helgen om det finns någon tid. På söndag ska jag jobba, jag erbjöd mig frivilligt. Somliga stunder rycks jag bara med i stundens hetta och erbjuder, fast jag vet att jag inte alls kommer vilja jobba på söndag. IDag på jobbet var vi inte så effektiva dock. Ett av programmen vi använder mest hölls på att uppdateras så det var segt som fan. Hanna spenderade en halvtimma med att försöka bygga ihop sitt headsett till telefonen. Bildbeskrivningen var sämst ever, man kunde antingen göra på ett sätt eller ett annat men eftersom det var på samma bild så försökte vi koppla på båda sätten samtidigt. Det gick inget bra. Nåja, geniet (Jag) löste det tillslut och kom på att vi hade glömt lyfta av luren.
Som sagt...bilden i resedagboken. Ska bara föra över dem från den andra datorn sen dyker den kanske upp här.

Inga kommentarer: