onsdag, januari 03, 2007

I ain't somebody with a lot of sympathy, you'll see

Home sweet home. Nu är jag back on track och allt vad man nu kan säga. På trygg mark och fit for fight. Ja, jag är hemma i Malmö helt enkelt.
Imorse vaknade jag halv tolv. Relativt utvilad men orkade inte komma loss och ta initiativ till någonting. Linda ringde och planerade upp min dag och jag protesterade knappast. Gick till centrum och käkade brunch och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag insåg att jag måste göra min egen grej efter sommaren. Nu ska jag bara lista ut vad det är som är min grej. Skulle kunna tänka mig att om jag inte tänker ut någonting bra så slutar det med att jag jobbar arslet av mig på något sunkit, underbetalt skitjobb och känner att hela året gått till spillo. Nej, en plan ska skapas, och det ska bannemig vara en kreativ sådan. Resterande lovdagar ska gå till att förstå e-kursen i matte, skriva projektarbete samt söka jobb.
God I love to be me.

1 kommentar:

Anonym sa...

min nedräkning är cool , ok!