lördag, januari 13, 2007

Din mamma gillar att festa

Så har helgen kommit. Igår var det relativt slappt i skolan. Hade psykologiprov som jag inte pluggat till (eftersom att läraren sagt att jag får mvg i vilket fall) men det var typ sjukt enkelt så det gick nog bra ändå. Därefter hade jag håltimme. Minns inte vad jag gjorde. Satt förmodligen och snackade med någon. Sedan hade vi religion. Betygsgenomgång. Mycket tillfredsställande. Sedan slutade resten av klassen. Jag skulle ha danska kvart över 2 så jag satt och räknade matte i biblioteket. Snart klar med kapitlet och därmed också kursen. Om jag fattar det är en annan femma.
Danskan var dryg idag. Grammatikgenomgång och uttal. Fick sluta tidigare, det var positivt. Bussade hem eftersom min mamma inte orkade hämta mig (buhu).
Klockan 7 kom Lisa och Malin och hämtade mig. Vi skulle till Sara för att, käka tårta och chilla (trodde hon), men i verkligheten skulle vi kidnappa henne för att ha en överraskningsfest ute i bunkeflo. Vi körde 4 varv i en rondell, runt i hela malmö med Sara ögonbindlad. Hon fattade ingenting. Kvällen blev riktigt riktigt lyckad.

Sara med ögonbindeln

Ja må hon leva

Sen blev det såhär kul!

Inga kommentarer: