lördag, januari 20, 2007

I'll let you borrow my four leaf clover

Min mobil väckte mig klockan 06:11 igår. Körlektion väntade klockan 08:00, men jag kunde omöjligt gå upp. Låg och förbannade världen i 10 minuter sen övervann förnuftet fantasin och jag steg upp. Körlektionen gick fint. Övar uppkörningsrundor för fulla muggar. Efteråt gick jag till typ polishuset vid värnhemstorget och hem till min pianolärarinna för att ha lektion. Det är en sjuhelvetes bit för dom som inte inte vet det. Eftersom jag var ca 15 minuter tidig och hon inte var hemma gick jag runt och kollade i skyltfönsterna. Efter en timmes pianoklink gick jag tillbaka igen. Sjukt långt och jag kände mig galet nyttig! I skolan hade vi fysiklabb. Thomas avslöjade att han drömde om att bli bagare när han var liten. Sjukt häftigt för det kan man verkligen inte tro om honom! Sedan hade jag och Nalan danska på borgar. Drygt. På kvällen åkte vi ut till Bunkeflo för att fira Malins 19årsdag. Det var trevligt med sjukt god mat!(Ge mig receptet på efterrätten Malin).
Idag har det mest regnat. Jag har roat mig med att städa i mitt rum, hjälpa mamma att duka, se på scrubs och spela ps2. Egentligen skulle jag skriva någonting viktigt också, men det har jag helt glömt. Lyssna på Badly drawn boy - Four leaf clover och kom tillbaka sedan.


Malins sjukt goda efterrätt

Inga kommentarer: