söndag, januari 07, 2007

She's freaky and she knows it.

Idag väckte mamma mig. Jag trodde klockan var nio, det var den inte. Klockan var halv elva. Masade mig upp, med min fina morgonrock och dunsockarna, för att äta frukost. Därefter segade jag mig. Tittade på och förbannade matteboken. Duschade. Sedan sa Alex att jag skulle med och bestämma hur badrummet som jag använder ska se ut. Visst. Snabbade mig, körde till badrumsgrejset. Kollade. Bestämde oss inte. Körde lite på motorvägen sedan hem. Räknade tre mattetal. Åt middag. Kutade fyra varv runt huset med Johan hack i häl. Lärde Johan ordet "snorhora", jag tror att han blev stolt över mig. Sedan fixade jag med min bilddagbok som jag skaffade igår. Det var jobbigt. Nu funderar jag på att sova eftersom att jag ska ha en körlektion klockan 08:00 imorgon. Jag förstår inte hur det ska gå till. Jag har inte gått upp före halv 11 på 2 veckor. Min dygnsrytm är pajad.
C'ya don't wanna be ya.

Inga kommentarer: