torsdag, januari 11, 2007

CDON here I come

Jepp idag är det mycket på gång. Ni kommer glädjas med oss alla:
.
1. Jag har fått jobb.
Jag behöver inte längre presentera mig som "Jenny den arbetslösa". Inte för att jag nå'nsin gjort det tidigare men jag kommer inte behöva börja med det heller. Nästa helg ska jag på "upplärning" Därefter är det 8 timmar per helg samt måndag och tisdagarna som drabbas.

2. Lisa (snikot) klarade uppkörningen idag.
Jag är stolt. Grattis grattis. Känner att jag vill ändra min uppkörningstid till 10 på morgonen istället för 8 på morgonen. Nu kan Lisa köra mig dit jag vill.

3. Malin fyller 19!!!
Herregud, 19. Det är gammalt. Nästa år blir det systemet. Grattis!

4. Mitt nya schema
Det är rena rama drömmen. (Notera att EnC-kursen sist på torsdagen och PA på onsdagmornar inte ska vara där samt att fysiken på fredagarna är halvklass så jag kommer endast att ha sen sista.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha du fpr köpa guitar hero för din lön! :)

Anonym sa...

DIN LILLA LUS!!! Varför fick du det jobbet? På cdon? Vad går det ut på? Jag är mäkta avundsjuk. Bara så att du vet... :P