tisdag, januari 16, 2007

Komplexa tal & Differentialekvationer

Differentialekvationer är ett riktigt "hänga gubbe-ord", jag gillar det. Egentligen kanske jag borde räkna matte, men jag klarade de två uppgifter jag hade problem med och nu orkar jag inte mer. Det får gå som det går (bara det går bra).
Idag hade jag sovmorgon. Övriga klasskamrater har induviduella-val men jag läser redan 50 poäng för mycket så jag får sovmorgon varje tisdag och slutar tidigt varje torsdag istället. Fy fan vad najs. Fysiken var hyfsat slapp idag. Räknade 4 tal och lyssnade på en powerpoint-presentation om den röntgensorten som Lisa ska hålla föredrag om. MIR eller nått sånt. Jag ska ha om PET så jag bryr mig inte. Sedan hade vi samhäll. Jag var utsatt. Nalan skulle massera mig vilket hade varit skönt om hon inte mosat min axel och hävdat att jag hade en knuta, Lisa pillade på mig non-stop och läraren drog skämt som jag var tvungen att skratta åt, eftersom han tittade på mig när han drog dom. Sedan slutade jag, halv 2. Meningen var att jag skulle ha körlektion klockan kvart i fem men den avbokade jag igår. Planen var att jag skulle hem och räkna den matte jag skulle räknat i helgen men aldrig gjorde. Den planen sket sig totalt! När jag kom hem bråkade jag lite med Johan, gjorde en latte. Sedan tittade vi på "Navy CIS" och "Tredje klotet från solen". Därefter åt jag, och sedan räknade jag nationella övningsprovet i matte-e samtidigt som jag sneglade på MTV, specialare om N.E.R.D & Pharrell idag, han är sjukt snygg!
.
Till Ragna; Nej, jag har inte kört upp än. Jag lovar att meddela dig när det är gjort. Det kommer, det kommer. ARHG! (Och uppdatera själv för fanken!)

Inga kommentarer: