torsdag, mars 29, 2007

What's your thing

Det finns en del saker som är typiskt för mig, se listan nedan:
  • Använda uttrycket "din mamma" 5 år för sent
  • Svara "bajs" på frågan "vad fick ni för mat i skolan?"
  • Dra på mig en sjukdom inför viktiga prov
  • Dra på mig en sjukdom inför lov
  • Ha ett mål med varje dag (precis som en pensionär)
  • Det enda som tystar mig är mat
  • Klaga på alla andras bilkörning "såhär fick minsann inte jag lära mig på körskolan"
  • Sjunga ashögt i bilen men ignorera hela händelsen när någon tittar in vid tex ett rödljus
  • "Jag ska bara rita lite här"
  • Slarva bort viktiga papper samma dag som jag fått dom
  • Reta upp folk till gränsen mellan hat och kärlek
  • Säga till Maggan att jag övat på pianoläxan trots att fallet är ett helt annat
  • Vara helt såld på musik med piano och trummor
  • Dricka det mesta och hävda att det är gott
  • Rysa vid tanken på gin
  • Bli exhalterad över någon annans häftiga miniräknare
  • Älska glass
  • Tycka Dum & dummare är lika bra efter 15:e gången som 1:a

Ja, det är väl något sånär. Vad är din grej?

2 kommentarer:

R sa...

ja härmade dej :)

Jenny sa...

n00b