måndag, mars 19, 2007

Fångad av en stormvind

Igår spenderade jag dagen på cdon, det har blivit min söndagshobby, trots att jag tänker gå upp tidigt för att vara klar runt 2 blir det aldrig så. Igår kom jag dit vid 1, skulle sitta i 4,5 timmar och alla andra (ink. den nya killen som jag aldrig sett) hade redan suttit där jättelänge. Till min förvåning fanns det 90 mail i danska inkorgen. Danskarna mailar-satan på lördagskvällar/söndagsmornar. Jag fick 4 "Hej Jenny L, tack för all hjälp" dvs, personliga tack. Det kändes bra. Sen finns det ju alltid kål och söta människor: "Hej, när jag fick hem mitt spel var det inte ps2 utan psp, jag ville ha ps2 men måste ha beställt fel. Jag har packat upp spelet, men jag har inte använt det, jag har ingen psp. VAD ÄR PSP?! Jag lovar att jag inte har använt spelet." Jag bytte det till ps2 för jag är en ganska snäll cdon'are.
På kvällen var det storm. Jag kollade på "Thank you for smoking" med mamma och Alex, jag hade högre förväntningar än vad den uppfyllde, men helt ok tidsfördriv.
Imorse hade stormen avtagit, jag cyklade till skolan. När jag skulle hem tänkte Lisa och jag promenera till VH och espresso house men det blåste som fan och var iskallt, så Lisa hoppade på bussen och jag cyklade hem i - 3 m/s.

Inga kommentarer: