måndag, mars 05, 2007

Let the sun shine

Igår kom våren, idag var den borta. När jag skulle cykla hem från skolan ösregnade det, jag kunde ha drunknat. När jag kom hem och in genom dörren så blev det en pöl där jag stod, så mycket regnade det!
Imorse var jag hos frisören och klippte mig. Jag gillar min frisör, eller, jag gillar när hon tvättar mitt hår och jag får sitta i massagestolen. Det är nice, sjukt nice. Jag borde åka till Stockholm snart men jobbet är bokat inför hela mars. Jag har inte en ledig helg förrän i april. Får köra på det, om jag inte kan fixa ledigt till Bethinas kalas. Imorgon har jag en lektion, fysik B. Om det hade varit samhäll så hade jag övervägt att inte gå. Jag ska gå på fysiken, sen ska jag till stan med Sofia och eventuellt pluggot Lisa. Jag är så jävla glad att jag inte har mikrobiologi. Förresten vill jag göra ett big shout out till min kära FARMOR som fyller 80 idag! GRATTIS GRATTIS!!!

Inga kommentarer: