söndag, mars 04, 2007

Don't worry

Är det bara jag eller är det helt stört mörkt ute? Kolsvart! Stjärnorna och månen är borta och om jag släcker lampan blir det lika svart som i ett svart hål eller som en absolut svart kropp. Välj jämförelse själv. Har jag missat någonting om rymdens mörkläggning, eller? Ikväll har jag varit barnvakt. Det har gått fint, så länge jag har godis har jag makten. Nu sover barnen och jag halvligger över tangentbordet. Egentligen vill jag sova men jag ska agera chaufför när mamma ringer. Imorgon har jag 4 timmars jobb att längta efter. Jag har blivit placerad i Support DK så jag svarar endast på danska mail den här helgen (så ni kan inte skriva till mig i SE, tyvärr, ja Lisa jag vet att du hade planerat att göra det). Lite spännande att jag stavar olika på samma ord i vartannat mail. Jag går på uttalsstavning, precis som en femåring. YOU GO JENNY! Marianne hade varit stolt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

senast ja kikade ut genom fönstret påpekade moas päron för mig att det var månförmörkelse, i och med att vi borde ha samma måne så lär du också ha det tihi hihi

Jenny sa...

DET förklarar saken. Vafan, månförmörkelse, det finns ingenting så'nt, bara solförmörkelse. Amerikanskt påhitt för att tjäna pengar som så mycket annat bullshit. ;) God natt!

Anonym sa...

skriv ett nytt då noob! /hjälten