lördag, november 25, 2006

You'll never shine if you don't glow

Den här veckan har varit hektisk med körlektioner, teorilektioner, födelsedag och prov. Jag har gått på reservenergi och nu är jag slut i huvudet.
Fredagskvällen var ett enda stort dunderkalas. Jag och Lisa begav oss till Sofia vid 21:00. Robin och hans kompis kom. Vi spelade Tp, tjejerna mot killarna. Ja, vi tokägde och sen dök Nalan och Tessie upp. Då beslutade sig Lisa för att spetsa min juice. Så ja, jag blev odräglig. Min kamera försvann (jag glömde ta bilder) någon gång under kvällen. Jag hoppas att den är hos Sofia. Vi spelade ölspelet och andra jobbiga lekar. Sedan åkte vi in till stan. Jag var mäktigt stolt när jag visade mitt eget legg! In på Petri pub där vi spenderade resten av kvällen. Hur jag lyckades cykla hem utan att ramla eller att cykla in i någonting är en gåta. Jag har ett svagt minne av att i sista sekunden ha undvikit att plocka en backspegel. Min körlärare skulle varit stolt.
Idag har jag varit jättebakis. (?) Jag blir aldrig bakis. Det var jobbigt. Släkten kom och firade. Jag totalutklassade Johan på Buzz så han var tvungen att fuska genom att trycka på min kontroll. Imorgon är det söndag...ah!
Och på den sjunde dagen vilade hon...

Inga kommentarer: