lördag, november 18, 2006

There's a war in russia and sarejevo too

Gårdagskvällen spenderades ute hos Lisa i B-flo. Chockad över att inte Johan åkte ut ur Idol. Nu tänker jag inte minsann titta på det mer. Inte för att jag brukade titta innan heller men speciellt inte nu. Jag tror inte jag har sett sedan Snäckan var med men jag kan inte minnas vem som åkte ut. Hur som helst, vi tittade på Idol och drack chai-te. Johan upplyste mig om att chai faktiskt betydde te, så att säga chai-te är samma sak som att säga te-te. Knepigt det där. Jag brände mig på tungan och det gör ont även idag. Sara.A hade varit på Mc donalds och fått välja två dvd. Jag kan inte förstå hur hon kunde välja två stycken "one tree hill" hela det programmet är "hello moralkaka", tacka vet jag OC eller Gilmore girls. Synd att dom inte har sex and the city men den skulle förmodligen ta slut direkt. Lisa och jag spenderade i alla fall slutet av kvällen med att titta på one tree hill och fantiserade om att det var ryan och seth som spelade basket istället. "Om man inte har/ser/kan hittar man på" ja, egentligen är ju mitt motto efter att ha sagt "Då ska man äta en tandborste" :
"Det man inte kan hittar man på"
men ibland får man improvisera om lite.
Jag reste hem med 4:an. Det var trevligt för jag lyssnade på musik och såg hur Malmös fulla femtonåringar skämde ut sig. Sedan skuttade jag hela vägen hem från busshållplatsen, sjungandes på Sister Hazel.

Inga kommentarer: