fredag, november 17, 2006

And it's one more night in hollywood

Jag hade psykologiprov imorse, det jag inte hade förra veckan eftersom min lärare inte behagade dyka upp. Det kändes rätt bra. Om jag skrev mvg behöver jag enligt ryktet inte skriva nästa prov över huvudtaget. Det är najs! (Ja, förlåt Lisa, puligt menar jag.) Har en otroligt lång håltimme nu till kvart över 2 så jag tyckte att det var lika bra att åka hem. Det regnade ute och när jag kom hem tog jag mig friheten att väcka hemkomna Johan, jag är trots allt en väldigt snäll lillasyster. Gårdagskvällen var träning (?) PS2 och framtidsplanering med Johan. Vi kom fram till att jag inte kommer bli någonting eftersom jag är så ointresserad. Jag är trött på plugg. Dessutom hittade vi enorma likeheter oss syskon i mellan. Ingen av oss finner motivation till att plugga förrän tidigast två kvällar innan. Det draget måste komma från pappa med tanke på att mamma tjatade om att jag kanske borde tänka över det faktum att jag hade psykologiprov idag, hela kvällen...

Inga kommentarer: