lördag, november 11, 2006

There's a couple of bananas and a bottle of booze

Igår var det fredag. Den började med att jag halv-försovit mig. Cyklade racer till skolan och trodde knappt mina ögon när jag såg den blå lappen uppsatt i skolan. Min psykologilektion var inställd, och så även provet. Jobbigt att jag faktiskt pluggade till det i torsdags kväll. När Nalan kommit åkte vi 50 meter med bil till espresso house och köpte med oss frukost. Sedan körde vi hem till mig och åt. Vid 10 någongång började religionen så vi körde tillbaka. Kollade på en film om Judendomen. Jag var trött, satt otroligt bekvämt på skolans stolar (för en gångs skull) och terrade Stoffe och Fredrik. Rickard och Nalan somnade, Lisa kastade papper på Gustav och Sofia tyckte filmen var bra. Sedan fick vi betyg på grupparbetet, orka vg+. Då kan hon lika gärna sätta mvg-. Först tänkte vi att vi skulle nita henne, sen kom vi på att hon var sverige 3a i kickboxning. Det blir nog att vi stryper henne i sömnen istället. Nej, jag ska fråga vad det var som var dåligt så får vi se sen.
Därefter hade jag håltimme och Lisa slutade så vi gick till stan. Det var...som stan alltid är, fast vi hade tempo. Skulle handla outfit till kvällen, gick väl sådär. Sen hade jag danska där alla var extra iq-befriade idag. Det var trevligt, mycket skratt.
På kvällen förfestade vi ute hos Ogge, firade Sofia på caramello och gick hem med punkterade cyklar. Jävla offer som tycker det är roligt att förstöra.
Stryk skulle ni ha!!!

Inga kommentarer: