måndag, november 27, 2006

tut-tut

Egentligen startade jag bara datorn för att skriva ut mitt schema för att kunna boka in de sista körlektionerna. Allting kretsar kring mitt körkort just nu och jag vill ingenting hellre än att ha det i min hand, nu! Om 2 minuter ska jag be mamma köra mig till körskolan för att boka in lektioner, kolla om någon ny (tidigare) tid för teorin har kommit upp och ha teorilektion.
Imorgon ska vi till Lund för att besöka universitetet och figure out vad vi ska göra med våra liv. Jag kommer förmodligen inte bli klokare på vad jag ska göra för det men det blir trevligt att komma ut och kolla vad som väntar i alla fall. Därmed inte sagt att jag ska läsa i Lund. Uppsala är faktiskt väldigt lockande men först gäller det att komma på vad fan jag ska läsa till...

1 kommentar:

Anonym sa...

ursäkta? Stockholm då? här e ju viii:(