onsdag, november 15, 2006

Det kommer aldrig nå'nsin vara perfekt här

"VAD har jag mellan mina ben?"
-Ja, vad har du där Joel?
Idag sov jag djupsömn fram till det att väckarklockan (läs mobilen) ringde. Blundade i ca 20 minuter till. Det är livsfarligt att göra så när inte mamma är hemma och kan väcka mig om jag skulle somna om. Anyways, cyklade till skolan och hade matte. Joel har hyfsad musiksmak. Den duger som nödlösningi vissa situationer, dvs idag. Jag lyssnade på "Limhamn é bättre" och kände mig nördig.
Lunchen var "pulig" enligt mattanterna, dom ska alltid vara så käcka, det förgyller min dag. På sciencelektionen hade vi "idé-vetenskap". Det verkar hyfsat kul, mycket roligare än att namnge växter. Sedan hade min psykologilärare rättat fel på mitt prov med 6 poäng. Så jag fick 20/27 (vg) istället för 26/27 (mvg) men precis som allt annat gick det att lösa. Känns najs.

Inga kommentarer: