måndag, september 10, 2007

I'm seeing stars as I'm rubbing my eyes

Så var jag hemkommen från turkiet. Riktigt rolig resa med sol bad och fest, toppbetyg! Bilder och sånt kan ni kolla på Facebook eller bilddagboken när jag orkat lägga upp dem där.
Just nu sitter jag hos pappa och lyssnar (överraskande nog) på Mr. Nutini. En dag när vi låg vid poolen spelade de en Nutini-låt. Jag blev helt exhalterad! Annars var "cha cha slide" en favorit bland turkarna.

Igår var det mest segt hela dagen. På kvällen tittade jag, Bethina och Jacob på Bridget Jones 2, förutsägbar men trevlig film. Imorgon bär det av till Malmö och slaveriet igen. Jag lovar att uppdatera (Lisa) men nu är det segt.

1 kommentar:

Anonym sa...

ah jenny, jag saknar dig en massa ocksa. Hade behovt lite jenny humor:). Det ar bra att du haller vad du lovade, att halla mig uppdaterad, tacktack! Gaaah, jag saknar dig, spec nar man ser den harliga bilden ocksa! Vill prata med min sthlmare(L)