fredag, augusti 24, 2007

And it makes you feel alright

Jenny säger:
ey mannen
LisaKarinAxelsson säger:
I am using a web messenger. Also on your mobile phone: http://www.ebuddy.com/mobile.php
LisaKarinAxelsson säger:
EEEY KVINNAN!
Jenny säger:
WADDAP?!
LisaKarinAxelsson säger:
YOOO DET ÄR BRA!!
LisaKarinAxelsson säger:
sjääl?
Jenny säger:
JAAAAAAAH
Jenny säger:
det är fett
LisaKarinAxelsson säger:
FAN VAD NIIICE MANNEN!
Jenny säger:
JAG VET KVINNAN
Jenny säger:
!
LisaKarinAxelsson säger:
Jag funderar på att måla ett stor papp-figur, och ta med till Tina, och lossas att jag går med dig


Jag kommer att sakna min Lisa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

duu, jag kommer sakna dig också:( Men vi kommer alltid att ha lisa-jenny-humorn, visst?!

Anonym sa...

klart som fan vi kommer ha. JAg har inte pratat med dig på länge nu, det märks. Du borde varit med i turkiet så sjukt kul. Bästa utestället :D
Jag saknar dig, hälsa Sara och Malin. /J