tisdag, september 25, 2007

Video killed the radio star

Jag som lovade att lägga upp bilder från Turkiet på facebook, synd att alla bilder är sjukt fula. Jag har inte ens skrivit om resan. Ah, attans! Lisa, redogörelsen kommer här:
Dag ett, eller egentligen natten. Dödströtta och stupar i säng vid 4 på natten när bussen kommer till hotellet (ja jag sov hela bussresan). Min väska hade blivit riktigt fint tillbucklad men jag fick 200 euro för det så jag överlevde. På morgonen pallrade vi oss ner för att köra hamam. Först låg vi och supersvettades på varma stenar och Bethina sjöng så det ekade. Därefter kom det en tjock, hårig turkisk man som kallade sig själv Antonio Banderas och skrubbade bort all hud. Riktigt jävla äckligt! Sedan fick vi massage och jag fick chansen att styla med att göra skum. Synd bara att jag var sämst och det mesta hamnade på golvet. Därefter sträcker mannen ut armarna och vill att jag ska härma honom så han kan ge mig en handuk. Fattar jag det? Nej! Jag kramar honom istället, ehrm jag lyckas alltid. Därefter fick vi ligga och få ansiktsmask och turkiskt te (<3)>
På eftermiddagen kom vi äntligen ner till stranden och stekte. På kvällen hittade vi en John-kopia.
Dag två-dag sju låg vi på stranden och vid poolen. (Jag blir så sugen på att åka tillbaka. )
Annars levde vi bara livet. Drog ut på kvällen, i Alanya är det hamnen som gäller. Hamnade inte helt oväntat på The Doors mer än en kväll. En charmig rockbar med ruskigt bra musik!! Dom spelade för fan Counting crows, lyckan var fullständig. Nej, skulle någon ge mig en resa till Turkiet nu idag skulle jag inte tveka. Det har regnat här, non stop!


Bethina är taggad på Arlanda


Utsikt från balkongen





"Bluur", jag jag vet suddig men påväg ut

Albino x . HAHA!

Kameraskygg jävel

Och det var väl så mycket ni får se, tyvärr hade jag inte med mig kameran ut och min nuvarande mobil var för tillfället kaput så resten får ni vänta på tills jag har fått dom.

Idag har jag fått mina filmer från CDON (Ja, jag handlar på mitt jobb) så det blir att mumsa Ben&Jerry's och kolla på Zoolander. -Tigre!


2 kommentarer:

Anonym sa...

shit! vad har hänt?! du har bytt styyle!

Anonym sa...

dont you like it?