måndag, september 24, 2007

I don't know if you can see the changes that have come over me

Jag går runt med konstant huvudvärk. Det kan beror på två saker.
1. Jag gick och la mig aldeles för sent igår för att kunna stiga upp i normalt tillstånd imorse.
2. Jag har en visdomstand som börjar sticka ut längst bak på övre, vänstra tandraden.
Jag skyller på nummer 2 för nummer 1 kommer jag upprepa ikväll och imorgon kväll och alla andra kvällar. Nummer 2 kan jag inte göra någonting åt. Konstigt bara att det inte alls gjorde ont förrän igår när jag upptäckte det. Den måste ju varit på gång ett tag. Aja, nu är det en liten lite pigg som sticker ut och jag måste konstant känna med tungan. Jag känner mig som en 7 åring som tappat sin tand och känner nästa växa ut. Nostalgi och jag gillar det - synd bara att planen är att dra ut visdomständerna. Varför vet jag inte, jag har fått en idée om att det kommer bli trångt i käften men det kanske inte blir. Ut ska dom i alla fall så jag hoppas att alla kommer innan jag fyllt 19. KÄMPA KÄMPA!
Ikväll är det fotboll och jag är verkligen ointresserad.

Inga kommentarer: