torsdag, september 27, 2007

One last time - lets go there

Jag är ledig imorgon och helgen och på måndag och på tisdag. Det fick jag veta i onsdags, och eftersom jag bara "står till företagets förfogan vid eventuella arbetstoppar" tänkte jag; Yes, jag åker till pappsi och söker jobb. Så imorgon 06:14 (fy fan vad sjukt tidigt) bär det av. Jag tänker sova som en sten hela vägen och sen spendera dagen med att söka jobb. Jag tänkte när jag ändå inte får jobba så kan jag likagärna göra nått vettigt, men på eftermiddagen idag, när det började strömma in mail på jobbet, ville chefen att jag inte alls skulle vara ledig. Jag övervägde att toffla för jobbet - Men ikke, jeg skal have fri! Stakkers Elisabeth og Lars da er nöd til at arbejde helt alene, jeg er den beste mejdarbejdere. Sku! Hvorfor skriver jeg på dansk? Fordi jeg er så sinnesygt god til det! CDON-skaded 4 life, läkkert! Dog haver jeg ikke de danske ä eller ö, det er sku da for dålig.
Nej för fan, nu har ni fått smaka på mina dansk-kunskaper. Jag borde packa och skriva ut CV men jag är seg, inte trött för jag drack 4 koppar kaffe idag - bara seg.
Sofia, vi får ses på onsdag en greys kväll tycker jag?

Inga kommentarer: