måndag, september 17, 2007

Still crazy

Kära bloggläsare,
Jag ber om ursäkt för att jag är sämst på att uppdatera och för att jag stavar på danska. Jag ber också om ursäkt för att min blogg är så otroligt ful. Sedan kan jag passa på att be om ursäkt för den låga kvalitéen som inläggen håller. Så, nu har jag bett om ursäkt - bara att fortsätta!
Jag har en veckas säkert jobb kvar och jag börjar bli orolig. Igår och idag har jag sökt jobb. Endast i Stockholm, det säger kanske en del. Jag har velat tillbaka, mer eller mindre, sedan 4:e klass. Hur som hellst, får jag jobb så är det ingen tvekan om saken.
Idag har jag jobbat, den nya datorn som jag så fint paxade i fredags med en postit-lapp "JENNYS PLATS!" , fungerade inte alla program på och eftersom jag var segast in imorse fick jag sitta vid en mobbad dator långt från resten av kundtjänstgänget. Måndagar går ändå hyfsat snabbt.
Solbränna uppdatering: Huden flagnar och jag smörjer. Betydligt vitare!

Inga kommentarer: