lördag, september 22, 2007

There's no reason for me to even see your face anymore

"Eftersom att returkuvertet inte är tillräckligt stor, går det bra att jag lägger filmerna på varandra?"
Ibland blir jag så trött på jobbet. Vad trodde hon; att filmerna skulle ligga bredvid varandra på en lång rad?
Igår hamnade slutligen jag och Sofia hos Mackan, Ogge och Emil. Anledningen var att Fredde var i Malmö. Så där satt vi åtta pers och sjöng singstar tills vi drog vidare till möllan. Rätt mysigt fast kallt att sitta utomhus. Sommaren är verkligen över. Jag ligger inne med en ny hosta, nice. Precis när den andra gått över. Dessutom knarkar jag nässpray. Jag kan nog säga att jag älskar nässpray, det är troligvis den bästa uppfinningen i hela världen - jag kan andas på nytt! Förmodligen har den bästa uppfinningen frätt sönder mina inre näsgångar (heter det så?) men det gör ingenting för ja slipper snörvla och prata nasalt. Nej, alla människor förtjänar nässpray.
Om en stund ska jag till stan och fixa klart Johans inflyttningspresent och sedan ska jag ta mig till Lund och käka middag.
Fred ut!

Inga kommentarer: