fredag, september 21, 2007

Oh it's what you do to me

Idag klippte jag med Turkiet, jag sålde mina turkiska besparingar till Samuel som ska åka ner om 2 veckor. Avundsjukan bubblar inombords, men jag ger honom tips; när hamam-mannen står med armarna ut så vill han att du ska göra likadant, inte krama honom. Den tabben körde jag.
Grey's började i onsdags, det var precis lika bra som alltid och säsong 3 kommer på DVD lagom till jul - Julklappen säkrad liksom. Nu har jag plattat håret så om vi inte gör någonting ikväll blir jag förtvivlad. Det växer så sjukt snabbt sen blir det typ 1-2 dm längre när jag plattar det också eftersom det är lockigt i normala fall, så det går inte alls lika snabbt att få det rakt längre.
Imorgon ska jag äta middag med Johan, gå på inflyttningsfest, dricka vin och vara social, det ska bli nice.

Inga kommentarer: