fredag, oktober 27, 2006

We're gonna be the wildest people (but not today)

Så var ytterliggare en vecka avklarad. Jag överlevde alla redovisningar,inlämningar och prov utan att kollapsa och förhoppningsvis med ett bra resultat. Imorse startade jag stenhårt med att vakna, efter en halvt om halvt sömnlös natt, klockan kvart i sex. Av mig själv! Alla som känner mig vet att jag kan sova var som helst, när som helst. Mamma körde mig till skolan, ganska tidigt. Det blåste väl på hyfsat även om jag hade förväntat mig en storm. 08:15 skrev jag psykologiprov. Det kändes bra...Därefter traskade jag, Lisa och Nalan till espresso house för att få en kopp "vanilla-nut latte" och det kan kännas fördjävligt att förpesta kaffe med olika tillsatser (förlåt mig) men det är så förbannat gott.
.

Sedan hade klassen religionredovisningar om Islam. Det var tråkigt och jag kände att jag bara ville hem. I alla fall, jag stod ut och sedan gick jag och jobbade i 2,5 h. Det var starkt av mig (med tanke på att jag fikade i 30 minuter). Yes, jag fyller en så viktig funktion på mitt jobb.
Sen kom Nalan "chaffisen" och hämtade mig och vi körde till Borgar för att ha danska även om båda såg sjukt trötta och otroligt korkade ut hela lektionen. Sen fick jag skjuts hem med en "nära-döden upplevelse" ;) Yes, packade, åt och åkte flygplan till Pappa och här sitter jag nu.

För trött för att orka göra någonting.

Inga kommentarer: