onsdag, oktober 25, 2006

Jennys jobbiga jäktdag.

Hello alliteration!
Egentligen var det väl inte så jobbig dag. Mötte Sofia 10:00 i rondellen i rönneholmsparken. Cyklade in till stan där jag klippte luggen (äntligen) och gjorde lite inköp. Dock inga byxor som jag fortfarande behöver men jag hittar inga. Blev kär i en grå-rutig väska som det är möjligt att jag köper. Ah, not what I need right now. I alla fall, därefter skulle vi till skolan på vår lediga dag och öva på redovisningen vi ska ha imorgon. Det gick väl sådär och nu är jag bara nervös för hur det kommer att gå imorgon. Om hela gruppen ens dyker upp och om någon har någon som helst aning om vad någon ska säga. P a n i k !
.
Det ska storma i hela sverige på fredag. Jag som ska till Stockholm. Spännande och se om jag kommer iväg eller inte...Men det löser sig, först ska jag ha redovisningen och ett psykologiprov som jag inte börjat läsa till. Jippie!
/J

2 kommentarer:

Anonym sa...

redovisningen kommer att bli super!! eeh... Gnejs is the shit!

Jenny sa...

Haha, yeah. Go gnejs, och redovisningen gick ju bra. I alla fall för oss :P