torsdag, oktober 19, 2006

Bajstorsdag

Dagen började med att jag inte kunde gå upp, ögonen stängde sig automatiskt och jag somnade om samtidigt som jag ångrade att jag såg på seinfield. Kom upp vid kvart över 7 i alla fall, en halvtimma försent men det var det värt. Cyklade supersnabbt till skolan och var lycklig över att jag pumpade däcken igår. I skolan klantade jag mig med datorn, fick krypa runt och kolla så alla sladdarna var ikopplade för att sedan upptäcka att jag glömt trycka på knappen. Sen kom resten av Team-Epsilon. Skulle skriva ut science-arbetet. Tyvärr hann killen som skulle skriva ut 200 sidor algebra trycka på "skriv ut"-knappen före mig. Det tog ca 15 minuter för att få två sketna papper.
.
Till övriga lektioner hade jag glömt alla böcker. Fysikläraren ska vara ledig 3 veckor (minst) och min engelsklärare ska sluta för att bli biträdande rektor, ja jo, det är förvisso kul för henne men det hade varit skönt att få en hel termin med samma lärare i engelska.
.
Efterskolan knatade jag till stan med Lisa och Malin, vi skulle handla födelsedagspresenter till Denice. Mycket nöjd jepps.
.
Nu ska jag iväg och träna för första gången på evigheter.
.
/J

1 kommentar:

Martin sa...

Vad du är "elit" med elektronik. :)