onsdag, oktober 07, 2009

Will you be there?

Hur svarar du i hemtelefonen?
"Hej, det är Jenny"
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Det beror på vem som ringer. "Hallå" oftast.
Ringer det mycket till dig?
Ganska, oftast vid olämpliga tillfällen.
Ringer du mycket?
Ja
Vem ringde du senast?
Fiffi
Hur mycket pengar har du?
För lite, jag är student
Senast kramat och när?
Fiffi, idag klockan halv 5 (ca) ;)
Antal timmar sömn inatt?
Oj, svår fråga. Ingen aning.
Sov du ensam?
Nej
Vem sov du hos senast?
Min sked.
Vem sov hos dig senast?
-
Vem vet mest om dig?
Troligtvis Bethina.
Vem vet du mest om?
Ingen aning, jag vet mycket om många.
Vad ser du fram emot?
Nästa avsnitt True Blood, och julen. Jag längtar efter mamsen.
Vad vill du ha just nu?
Godkänt på tentan
Vem hånar du?

Björn för han var aspackad ikväll.
Vem längtar du mest efter?
Mina syskon.
Vem vill du helst slippa?
Här finns det några som platsar faktiskt.
Vem stör du dig på?
Kunder som ringer till mitt jobb.
Vem vill du sova bredvid inatt?
Min sked.
Vilken buss åker du oftast?
500-nått.
Vilken årstid är det nu?
Höst och svinkallt!
Anser du dig själv snygg?
Ofta, inte alltid.
Har du varit kär?
Ja
Är du kär nu?
Nej, det mesta har försvunnit.
Är du en bra partner?
Ja.
Har någon varit otrogen mot dig?
Ja.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Inte vad jag vet.
Har du varit otrogen?
Nej.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Det är olika, oftast blir jag nog snarare uppraggad.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja.
Vad åt du senast?
Pasta med köttfärssås
Är du polare med grannarna?
Nej.
Har du varit på ett party?
Ja, det skulle man kunna säga.
Har du varit utomlands?
Japp.
Var är dina syskon just nu?
A&A är påväg till Kina, Johan befinner sig troligtvis i Lund.
Vilken tid gick du upp imorse?
10:30. Jag var trött.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov.
Vad är det första du gör på morgonen?
Snoozar.
Vad ska du göra efter det här?
Sova!

Inga kommentarer: