måndag, oktober 05, 2009

But I ain't somebody with a lot of sympathy, you'll see

Förra veckan gick snabbt som attan. Skolan är kul och vår nya föreläsare kör på engelska med Maggan-brytning. Det livar upp föreläsningarna något. "This is very important" och sen ny slide. Skön kille.

Annars har jag slutat tidigt om dagarna och inte läst som jag borde. Istället har jag fikat och varit i stan, men det är mysigt. I fredags tog jag det lugnt hemma eftersom jag jobbade på lördagen. Det var rätt slappt på jobbet och kul att återse kollegorna. Efteråt bar det av hem till BT, fixa sig och sen åka till sumpan och bowla. Det gick asdåligt att bowla, men det gick sämre för många andra också. Därefter ville folk att jag skulle till Grodan men det blev inte av, tyvärr. Istället åkte Linda och jag hem och kollade på en film.

Idag har jag hängt med BT och Linda. Vi har kollat på i princip alla tv-serier. När jag skulle hemmåt var det frestande med en omväg. Blev mutad med bullar och allt men var för trött för att åka till en tredje del av stan om man bortser från hemma och jakan. Så jag åkte hem och kollade på fantomen på operan (för typ 10000 gången). Den var givetvis lika bra som vanligt.

Nu ska jag krypa i säng, imorgon är det grupparbete som gäller.

Inga kommentarer: