onsdag, oktober 07, 2009

Du håller mig kvar i nått jag lämnat, för länge sen

http://www.youtube.com/watch?v=PkgdMaxLGe4

Jag blir så glad när jag berikar mitt musikbibliotek med sån här musik!

Jag har varit ledig i 2 dagar. Skönt som attans! Igår vaknade jag sent och sedan åkte jag till Jakan. Mötte BT och var hemma hos B ett tag, sen gick vi och åt. Sen blev det lite öl...Sånt kan man göra som student.

Idag har jag varit uppe relativt tidigt och varit inne i stan med Fiffi och Frida. Vi började med att äta på Fresco, riktigt mysigt. Sen letade vi efter en jacka till Sophie, utan lycka.

Nu har jag kommit hem och har just gjort klart min läxa. Ikväll blir det lugnt med True Blood. Imorgon måste jag ut och springa, jag har blivit för slapp. 1 gång per vecka är inte nock!

Idag ringde mamma, familjen åker till Kina i 2 veckor imorgon. Hon undrade vad jag önskade mig. Listan blev lång och bra, tror jag.

I helgen blir det parthey. Jag är helt ledig och de flesta andra av tjejerna också. Jag är så jävla glad just nu, idag har jag bara njutit av livet och det har varit riktigt härligt.

Puss puss

Inga kommentarer: