söndag, oktober 25, 2009

Got nothing to hide no more

Veckan har nått sitt slut igen. Som vanligt har den gått fort. Under dagarna har jag varit i skolan och gjort ingenting. I onsdags hade vi pub och drack öl/cider och spelade spel. Det var riktigt trevligt och vi kör nog en till nu på onsdag. Annars har jag haft det lugnt och skönt fram till igår. I fredags var jag hemma och tittade på idol, jobbade lördag-dag och sen gick jag hem till Linda. Vi övervägde att bara ha myskväll och titta på film. Blev det så? - Nej!
Istället drack vi vin och åkte in till stan. Övervägde att dra in till KTH-festen och övervägde att möta upp några från jobbet. Vi gjorde ingenting av det. Hann dock med sista tåget hem så det var inte så fasligt sent men vi var Beyoncé båda två. Herre gud. Imorse startades en klubb av mig och Ström; white-life. Vi ska aldrig festa igen.
Idag har vi vaknat tidigt, ställt om klockan och sen inte gjort så mycket mer. Tittat på tv och jag har åkt hem igen. Nu är jag trött och slökollar på tv. Imorgon är det ledigt och kommer spendera dagen med Java-boken. Vad roligt!

Inga kommentarer: