tisdag, oktober 13, 2009

Just don't stand there and watch me fall

Ledig som sagt, jag har inte gjort något som helst idag. Klockan är halv 5 och jag har just duschat. Jag borde ha pluggat och jag borde ha gjort någonting vettigt, men ikke. Det är ju trots allt en dag imorgon också.
Jag har haft en person som alltid räddat mig, när allt annat sket sig så fanns den personen där
Halv 8 hos mig har börjat igen, eller det började ju redan förra veckan, men det är bra. Helge är en bra kommentator. Så nu sitter jag framför 4an varje måndag-torsdag och tittar på halv 8 hos mig. Jag börjar bli gammal.
och det var den enda som fick det att kännas som allting kanske inte var så kasst ändå.
Nu ska jag gå till ica och köpa mig någonting gott, sen ska jag läsa i UML-boken om class diagrams. Ahrg, jag hatar det.
Jag undrar hur det blivit om jag tagit emot dom där 500 kronorna då.

Inga kommentarer: